STARSZY SPECJALISTA W JEDNOSTCE REALIZUJĄCEJ PROJEKT "BUDOWA STOPNIA WODNEGO MALCZYCE"

 

Miejsce pracy: Wrocław

Termin składania CV: 23 kwietnia 2021 r.

 

CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:

  • posiada wykształcenie wyższe z zakresu: budownictwa, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej lub pokrewne,
  • posiada minimum 3-letnie doświadczenie w w/w obszarach,
  • posiada podstawową znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Prawo wodne, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych,
  • sprawnie obsługuje narzędzia pakietu MS Office oraz programy kosztorysowe,
  • potrafi pracować w zespole, pod presją czasu, szybko adaptuje się do zmienności zadań,
  • potrafi redagować pisma i teksty urzędowe,
  • chce zdobywać wiedzę i doświadczenie,
  • jest komunikatywny i zaangażowany.

 

DODATKOWO DOCENIMY:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji w obszarze hydrotechniki lub budownictwa lub gospodarki wodnej,
  • umiejętność opracowywania dokumentacji przetargowych (OPZ, PFU i pokrewne),
  • umiejętności analityczne,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B.

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE
ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • współpracę przy opracowywaniu dokumentacji przetargowej niezbędnej do wszczęcia postępowań przetargowych oraz przy wyłanianiu wykonawców prac projektowych i robót budowlano-montażowych, a także usług niezbędnych do realizacji zadań w ramach Projektu,
  • udział w pracach komisji przetargowych,
  • udział w koordynacji realizacji inwestycji w ramach Projektu,
  • udział w zlecaniu robót i usług, opracowywaniu i uzgadnianiu projektów umów,
  • monitorowanie aktualności będących w posiadaniu JRP pozwoleń, decyzji, uzgodnień, warunków wykonania robót oraz innych dokumentów, a także prowadzenie ich ewidencji,
  • udział w bieżącym rozliczaniu inwestycji,
  • współpracę z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi oraz podmiotami zewnętrznymi zwłaszcza pod kątem udzielania informacji o realizacji inwestycji oraz raportowanie jej zaawansowania rzeczowego i finansowego, sporządzanie analiz i zestawień,
  • prowadzenie korespondencji związanej z bieżącą obsługą inwestycji,
  • wykonywanie czynności technicznych związanych z obsługą administracyjno-biurową inwestycji,
  • wspieranie pracy Kierownika i pozostałych pracowników JRP.