Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce. Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.
Wody Polskie to jednak przede wszystkim ponad 6 000 ludzi, którzy wykonują pracę z pasją. Jesteśmy nowo powołaną organizacją, w której ze względu na jej wielkość i różnorodność zadań, każdy może znaleźć swoje miejsce. Wykonujemy wiele ważnych i potrzebnych zadań, m.in. obsługujemy urządzenia przeciwpowodziowe i regulacyjne, planujemy i nadzorujemy strategiczne inwestycje, prowadzimy postępowania dotyczące zgód wodnoprawnych, opracowujemy strategie i plany.
Ciesz się pracą, która ma znaczenie. Dołącz do nas!
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. planów zarządzania ryzykiem powodziowym
w Departamencie Ochrony Przed Powodzią i Suszą
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 80/82
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- opracowywanie dokumentów wynikających z wdrażania Dyrektywy 2007/60/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. w sprawie oceny ryzyka powodziowego i zarządzania nim – przeglądu i aktualizacji planów zarządzania ryzykiem powodziowym (aPZRP);
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi PGW WP, administracją rządową i samorządową oraz podmiotami prywatnymi w zakresie wymiany informacji i koordynacji prac w procesie opracowywania dokumentów wynikających z wdrażania DP (w zakresie aPZRP);
- przygotowywanie raportów dla Komisji Europejskiej z wdrażania DP (w zakresie aPZRP);
- prowadzenie prac mających na celu pozyskanie środków finansowych ze źródeł krajowych i zagranicznych na zadania związane z wdrażaniem DP (w zakresie aPZRP);
- udział w spotkaniach i warsztatach krajowych i międzynarodowych grup roboczych dotyczących zarządzania ryzykiem powodziowym;
- przygotowywanie dokumentacji merytorycznej do postępowań o udzielnie zamówienia publicznego oraz udział w procedurze przetargowej w zakresie przeglądu i aktualizacji planów zarządzania ryzykiem powodziowych;
- przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje poselskie, pisma, skargi i wnioski (w zakresie aPZRP);
- przygotowywanie i opiniowanie projektów aktów prawnych i normatywnych (w zakresie aPZRP);
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie lub techniczne z zakresu: Ochrona środowiska/Geodezja
i kartografia/Budownictwo wodne/Inżynieria Środowiska lub kierunków pokrewnych; - doświadczenie zawodowe: minimum rok w obszarze gospodarki wodnej;
- znajomość ustaw: prawo wodne, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych;
- dobra znajomość MS Office (w tym MS Access) oraz oprogramowania GIS;
Kandydatów posiadających:
- otwartość na nowe wyzwania w dynamicznym środowisku;
- wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne;
- bardzo dobrą organizację pracy, również pod presją czasu oraz orientację na osiąganie celów;
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia;
- rzetelność i terminowość;
- wysoką kulturę osobistą;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;
Zachęcamy do składania CV, a w zamian oferujemy:
- pracę w nowej na rynku, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
- comiesięczny dodatek za przepracowane lata pracy,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych doświadczeń,
- prywatną opiekę medyczną opłacaną przez pracodawcę,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Jeśli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie i uważasz, że Twoje umiejętności i charakter odpowiadają naszym wymaganiom, prześlij nam dokumenty na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W tytule wiadomości prosimy dopisać numer referencyjny KP/4/2019
Oferty należy składać w terminie do: 06.08.2019 r.
Z góry dziękujemy za przesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Informacje dotyczące ochrony danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
- Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do 31.01.2020 r.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez PGW WP. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Jeśli w przyszłości powołany zostanie inny organ nadzorczy, ten organ będzie właściwy do rozpatrzenia skargi, z tym że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w PGW WP.